Welcome to take part of music that is expressed by the Swedish tenor Mats Carlsson

Veckobrev 14

En fortsatt trevlig påsk tillönskas er alla!

Aktiviteten på bloggen har legat på sparlåga under vintern.
Själv har jag dock arbetet intensivt med bl a Nyårskonserter med Dalasinfoniettan, Jussikonserter samt nu senast några Bachkonserter.
Nya inlägg samt uppdateringar kommer nu förhoppningsvis fungera bättre.

Arbetar just nu med att studera in lite ny repertoar som jag förhoppningsvis får tillfälle att framföra offentligt senare under året.

Jag väntar även på besked om en trevlig sak i maj som jag önskar går i lås.
Jag hoppas kunna berätta mer i nästa inlägg.

Tills dess önskar jag er en fin vecka!

Mvh

/Mats

Kommentera

