Welcome to take part of music that is expressed by the Swedish tenor Mats Carlsson

Veckobrev 18

Scenkonst Sörmland och jag har haft vår första repetition och spelat igenom de nyskrivna arrangemangen. Det är med stor glädje jag konstaterar att de låter mycket bra. Imorgon väntar en intervju med Östnytt samt ytterligare rep.
På torsdag inleds konsertserien med en After Work Music i Blå Salen hos Scenkonst Sörmland. På fredag sjunger jag näst sista föreställningen av Don Pasquale.

Nya engagemang denna vecka är Philadelphia PA, USA i okt/nov 2011.

Ett svar

  1. Monica Söderström

    Hej Mats!
    På fredag den 13 maj kommer vi på Don Pasquale. Vi det är Sune Steffl, John, Ann-Sofie (Johns kusin som är hemma från Bryssel och som du träffade, när du sjöng på Konserthuset), Britt-Marie och Anton (min syster och svåger)och Bengt. Om det sedan blir Sofia, Johns fru, eller jag, det beror på barnvaktsfrågan.

    Den 7 november ska vi försöka få biljetter, när du sjunger i San Francisco. Då är Bengt och jag och hälsar på våra vänner Eva och Brian i Livermore, utanför SF.
    Kram från Monica

    maj 10, 2011 kl. 9:24 e m

Kommentera

