Welcome to take part of music that is expressed by the Swedish tenor Mats Carlsson

Veckobrev 14

Det har varit en lugn vecka. Förutom en Don Pasquale i tisdags har jag varit ledig.
Kommande vecka blir det lite mer arbete igen.

På tisdag gör jag en extra föreställning av Don Pasquale på Kungliga Operan och på fredag åker jag ner till Kalmar för att till helgen sjunga Dvorak´s Stabat Mater i Kalmar och Växjö Domkyrka.
Det blir mitt första möte med detta verk.
Mer bakgrund om kompositionen finns här: Dvorak´s Stabat Mater

2 svar

  1. Hej Mats!
    Från Sångsällskapet DS marknadsför vi din konsert med John Erik Eleby och oss den 17 maj via vår hemsida. Där kan man också beställa biljetter: http://www.sangsallskapetds.se

    Vi skriver också om konserten på vår Facebooksida, facebook.com/sangsallskapetds.se

    Hälsningar/Sören, sångare i DS.

    april 13, 2011 kl. 6:49 e m

    • Hej Sören!

      Tack för ditt inlägg!

      Jag ska gärna hänvisa till Sångsällskapet DS´s hemsida och Facebooksida.
      Under nästa vecka skriver jag ett mer utförligt inlägg om denna trevliga konsert!

      Trevlig Påsk!

      /Mats

      april 19, 2011 kl. 7:31 e m

Kommentera

