Welcome to take part of music that is expressed by the Swedish tenor Mats Carlsson

Veckobrev 39-40

Här följer ett något försenat veckobrev.
 
Jag befinner mig nu på en Norrlandsturne.
Den 5 okt i Alnö kyrka och igår på Babelsberg i Kramfors. Ikväll sjunger jag i Härnösand.
Turnen avslutas med konsert i Ramsele och Örnsköldsvik kommande dagar.
 
Förra veckan var jag i Schweiz för första gången.
En konsert på ZKO-Haus i Zurich samt en på Ambassadörens residens
Det blev en fin resa med härligt sommarväder och trevliga personliga möten med nya människor.
 
I helgen stod Sandviken och Bollnäs på programmet.
Konserten i Bollnäs föregicks av en artikel i Ljusnan.
 
Arbetet med att ordna visum till USA har tagit lång tid men nu skall allt vara klart.
Det kommer inom kort en sida om USA-turnen som innehåller uppgifter om städer, platser och tidpunkter.
 
Nu till veckan förbereder jag mig inför stundande Indienresa V 42 samt ett projekt som jag tyvärr inte kan berätta om förrän till helgen!

2 svar

  1. Härligt Mats!! Önskar dej all lycka i de som stundar framöver!!!

    oktober 7, 2011 kl. 4:37 e m

Lämna en kommentar